Har malt et bilde på skapdøren til min datter tidligere, men nå skal dette rommet pusses opp. Nå blir det neste mann som skal inn på dette rommet, så da forsvinner nok Witch fra rommet og blir erstattet med noe litt søtere. Nå gleder vi oss hele gjengen til at kjelleren skal bli ferdig, så vi får litt mer plass og boltre oss på. Da kan vi begynne å lage til et nytt barnerom også.

I dag har dagen gått på Ikea og Kvadrat, kjenner jeg begynner å bli lei av kommentarene "går du ennå". Så jeg tror jeg isolerer meg nå de siste dagene, og håper at noe skjer før termin. Nå er det bare 6 dager igjen, jeg kunne godt tenkt meg at jeg snart kjenner en liten antydning til rier.

Kommentarer

  1. Hei Lena.

    Hold ut,tenk på hvor mye du har å glede deg til.
    Isolasjon hjelper ingenting,tvert i mot.Ved å holde på med noe, går tiden mye raskere f.eks.
    bloggen din.
    Utrolig bra innhold.
    Faren din.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg