Da har vi vært og funnet litt forskjellig på vår lille safari til det forlatte huset. Det ble vel ikke helt som jeg hadde håpet, men litt klart jeg å få med meg hjem.

Jeg fant denne hyllen, som jeg malte hvit og hang utenfor ytterdøren. Syntes knaggene var så flotte.

Noen gamle treski fant jeg også. De står litt på vent, for jeg vurderer om vi skal ta de med til hytten heller. Problemet er bare at alt luktet dårlig, så det må nok stå ute lenge før lukten forsvinner. Det meste av det jeg fant er blitt vasket og malt hvitt, så da var det ikke noe å vente på. Jeg måtte jo få satt alt på plass. Men jeg ser jeg må nok ut og handle litt planter i helgen


Fant også denne trekassen, som jeg også malte hvit. Tok også en del rustne gamle bokser som jeg tenkte å plante noe oppi etterhvert.
En del rustet verktøy fant også veien hjem, har plan om å lage noe med dem (en krans kanskje)


Så da er jeg rett og slett helt utslitt etter dagens jobb, og bekkenet er nesten ødelagt. Tror ikke jeg tør å gjøre så mye mer i dag, enn å sette meg ned og se gullrekken. Fredager er herlige.
God helg...

Kommentarer

Populære innlegg