Jeg satt akkurat og så på bilder av min datter og hennes venninne som var på bad taste party i helgen, måtte bare vise et par. De var jo bare så "flotte".
Jeg fortalte en veninne i går at ultralydterminen egentlig ikke er før i dag, men at jeg selv har regnet ut fra min egen. Hun forsto ikke helt hvem jeg prøvde å lure, så jeg får vel begynne nedtellingen på ny. Så da sier vi at i dag er ny termindag. Men nå har jeg ihvertfall fått dato på sykehuset til 20 november, hvis det ikke har skjedd noe før da. Så for å se positivt på det, så er det uansett ikke mer enn 10 dager igjen......

Kommentarer

  1. Nå er du på oppløpssiden,kun få meter igjen før målsnoren brytes.
    Det er nå klinten skilles fra hveten.
    Stå på kun få meter igjen.

    Faren din & dai.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg