Denne helgen har jeg vært litt opptatt med å jobbe litt med min manns firma, og i den anledning har jeg også lagt ut annonse med link til deres hjemmeside. Det har ikke blitt så mye jobbing i huset, men nå er han i gang igjen nede i kjelleren. Det nærmer seg veldig, og jeg gleder meg som en unge til å få begynt å flytte ned alle tingene. Det meste er planlagt av hva som skal handles inn, men vi kan jo ikke begynne å kjøpe det hjem enda. Prøvde igjen i går å få startet og handle inn, men som vanlig skar det seg. Denne gangen var det utålmodig mann + unge som gjorde at vi reiste tomhendte hjem...



Ellers er det en fantastisk søndag i dag, som jeg må ut og nyte. Tenkte først jeg skulle legge ut bilder av tenåringsjentene som har vært på karneval i helgen. I tillegg så må jeg bare legge ut et fra et ball de var på tidligere. Dette er jenter som bruker ca 2-3 timer på badet, og det er en av grunnene til at jeg lengter sårt etter et nytt bad som de kan være på hele kveldene om de vil.
I dag er det håndball som står på planen, kjekt at sesongen er i gang igjen.

Kommentarer

Populære innlegg