Kupp

I dag har jeg og en veninne vært rundt i distriktet og gjort noen kjempekupp. Har støttet en del forskjellige bruktbutikker, og funnet mye spennende


Har bare lagt ut en liten brøkdel av det jeg har funnet, for mye av det er oppussingsprosjekt som jeg kan vise når det er ferdig.

Har lenge tenkt jeg skulle prøve å finne servise med rosa blomster på, og i dag fant jeg to forskjellige. Syntes de var så søte.
Måtte bare pynte fatet med en gang.
Jeg fant også noen søte glass, selvfølgelig i rosa som jeg må prøve å få plassert en eller annen plass. Har ikke helt bestemt meg om de skal være til pynt, eller om de skal brukes.
Vi fant begge ut at det ikke måtte bli lenge til neste gang, for det er jo veldig kjekt å gå på skattejakt. Nå må jeg bare begynne å få bort en del ting i skapene, for å få plass til det nye.
Ha en strålende god helg.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg