En liten pause i alt styret. Nå flyter det med tomesker overalt, kjenner jeg gleder meg til vi er ferdige.

Er redd det er en liten stund til ennå. Hadde egentlig ikke trodd det skulle ta så lang tid, men det er visstnok mange ting som en ikke kommer på helt i slutten av byggeperioden. Han i kjelleren begynner å bli temmelig lei av maset, når resten av familien kommer ned og lurer på om han ikke har kommet lenger.
Tenkte jeg skulle vise stolen jeg fikk tak i, tenkte at den blir fin på et babyrom. Jeg er litt overalt og holder på med forskjellige prosjekt, det er nok kanskje derfor det flyter litt rundt omkring.
Dagen ble ikke helt som planlagt, for den hyllen jeg kjøpte på Ikea i går var selvfølgelig feil farge. Så halve dagen har gått med på å få tak i den riktige hyllen. Alt er ekstra vanskelig når jeg er avhengig av at andre må hjelpe meg med de tunge løftene. Men nå er alt i hus, så nå er det bare til å begynne å jobbe...

Kommentarer

  1. kos at du vil komme. Jeg har tatt bort invitasjonen på bloggen for jeg kan jo ikke ha hele Norge heller.... Nå har de sett det som skal se det og dere andre får invitasjon av den skriftlige typen:) Husk å ta med ho greia mor di;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg