I kveld er det håndballavslutning, og vi skal gi trenerene en oppmerksomhet for all den tid de bruker på jentene. De har ikke barn selv på laget, men likevel bruker de kveld etter kveld og helg etter helg på å følge opp jentene. De gjør en helt fantastisk innsats.
Har laget denne dekorasjonen, som jeg håper de blir fornøyde med.
Jentene skal spille mot foreldrene, noe jeg ikke får vært med på dette året heller. De trenger jo litt publikum også, satser på å få være med neste år.
I dag er det bare 1 uke igjen...

Kommentarer

  1. Det var du som hadde laget oppsatsen, ja?!
    Det burde jeg jo ha tenkt.

    Den var virkelig flott! Med de materialene blir det som å sette både snø og frost på bordet.
    Herlig!!!

    Skal si du har stått mye på kjøkkenet denne jula. Så lenger nede på bloggen har du har laget et hav av julekaker! Imponerende.

    Jeg har laget mye jeg også, men jammen har vi spist mye nå. Men det er jo bare å spise det opp. Etter jul frister det lite med denslags.

    Nå gleder jeg meg mest til fenalåret. Sene kvelder meg en god film, salt kjøtt og en akevitt. Da er livet deilig!

    Lykke til på tirsdag. Håper lillegutt er klar da!
    Klem Marit

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg