Dagene består fortsatt mye i babystell, turer og å prøve å holde orden i hjemmet. Men i går kveld hadde jeg min første kveld ute alene, jeg holdt inspirasjonskurs i borddekking/blomster til konfirmasjon. For første gang i mitt liv holdt jeg kurs, og det skulle vare i ca 2 timer. Jeg var ferdig da det var gått ca tre kvarter, litt flaut men jeg tror de fleste syntes det var et greit kurs.
Lagde tre forskjellige bord


Et romantisk vårbord...


Et fotballbord...

Og et bord i sølv og hvitt...


Ser at jeg skulle ha tatt litt mer detaljbilder, men det fikk jeg ikke gjort. Plutselig var kvelden over og vi måtte begynne å rydde. Får ta litt mer detaljerte bilder når jeg skal pynte til konfirmasjonen/dåpen i april

Kommentarer

  1. Hei der!
    Koselig å snakke med deg sist uke...
    Kom plutselig på at du hadde blogget før, og var nå inne å kikket igjen..
    Mange gode ideer!
    Nyydelige bord du har laget.
    Vi får ta litt trilling/sosialt når søvnen kommer litt mer på plass her i huset !
    mvh Gry borti gata..:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg